Case

INTER-PSY

Google advertising
Website

INTER-PSY biedt geestelijke gezondheidszorg (GGZ) in de vorm van behandeling, begeleiding en diagnostiek aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met psychische en psychiatrische klachten.

INTER-PSY is in 2009 opgericht vanuit de gedachte dat Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ) anders moet en anders kan. Klein begonnen, maar na 12 jaar bestaat INTER-PSY Groep uit bijna 500 collega’s die actief zijn op 22 verschillende locaties.

Nieuwe look and feel voor de website

De wens vanuit INTER-PSY was om op basis van de huidige huisstijl een nieuwe look and feel te creëren voor de nieuwe website. Het nieuwe design bevordert het leesgemak en is het voor de bezoeker makkelijker te navigeren. De doelgroep is voornamelijk te onderscheiden in jeugd en volwassenen met psychische en psychiatrische klachten en verwijzers.

Om te zorgen dat de website volledig aansluit op de doelgroepen hebben wij eerst de doelgroepen goed in kaart gebracht. Op basis van deze data zijn we begonnen met het maken van de juiste sitemap en hebben we de juiste functionaliteiten geïmplementeerd om de sessie van een bezoeker te verlichten, versnellen en te verduidelijken. 

Logische navigatie

Na het in kaart brengen van de doelgroepen, zijn we begonnen met het creëren van een logische sitemap. In de menustructuur van de website hebben wij duidelijk onderscheid gemaakt tussen volwassenen, jeugd en verwijzers. Door de juiste menustructuur kunnen de doelgroepen makkelijk navigeren en gericht op zoek gaan naar relevante informatie.

Om de bezoeker niet in een ‘doolhof’ van pagina’s te laten komen is er op elke pagina gebruik gemaakt van de juiste doorklikmogelijkheden. Door de juiste buttons in combinatie met goede Call-to-actions (CTA) te gebruiken wijs je de bezoeker de juiste weg wat resultaat in het maken van een afspraak of het invullen van een formulier voor meer informatie.

Maximaal bijdragen aan de doelstelling

Als onafhankelijke aanbieder van geestelijke gezondheidszorg voor zowel jeugd en volwassenen blijft het werven van personeel één van de belangrijkste doelstellingen van de nieuwe website. Het creëren van een droombaan voor mensen die samen met INTER-PSY wil werken aan de beste zorg voor mensen is een belangrijke kernwaarde voor het bedrijf.

Om het proces voor het invullen van een vacature te optimaliseren hebben wij een vacaturebank geïmplementeerd. De vacaturebank geeft in één oogopslag weer welke vacatures beschikbaar zijn en zijn de beschikbare vacatures makkelijk in te lezen. Juist de laatste fase is erg belangrijk tijdens dit proces. Om de bezoeker van extra gemak te voorzien hoeft de sollicitant geen motivatiebrief of CV te mailen, maar kan hij of zij deze rechtstreeks in de vacaturebank uploaden. Hierdoor neem je knelpunten weg voor de bezoeker en optimaliseer je het aantal sollicitanten. 

Benieuwd hoe wij met ons team jou kunnen helpen?

Neem dan contact op met Mareno.

Je kunt hem bereiken op:

06 11 11 83 35

mareno@wermedia.nl

Bezoekadres

Hoenderkamp 27, 7812 VZ Emmen

Telefoonnummer
E-mailadres
Wij werken

Maandag t/m vrijdag
8.30 – 17.00 uur

Afspraak plannen